Skip to content
Skip to service links: contact, tools, help, the group
Skip to search
Skip to main navigation
Skip to sub navigation
Skip to Footer with links to masthead, print, email a friend and disclaimer
 

DHL Express’e ulaşın

DHL Express sizden gelecek soruları, başvuruları, yorumları ve önerileri bekliyor.
DHL Express’in ürünleri veya hizmetleri hakkında herhangi bir sorunuz var ise, lütfen aşağıdaki formu doldurunuz.

Emin olamıyorsanız İletişim Merkezi’ne dönün ve tekrar seçim yapın.

Eğer DHL Express Müşteri Hizmetleri yetkilisi ile görüşmek isterseniz lütfen size en yakın Müşteri Hizmetleri departmanını arayın.
Haftaiçi saat 16:00 sonra, haftasonu ve resmi tatillerde iletilen talepler, mümkün olan ilk iş gününde işleme alınacaktır.
Bilgileriniz

(*) ile belirtilen alanların doldurulması zorunludur.

(Örnek: + 90 212 444 00 40 Türkiye için)

Yorum Bilgileri

Yorum Türü *


 
 
 
DHL Express Müşteri Hizmetleri'ne 444 00 40 no'lu telefondan ulaşabilirsiniz.
DHL Express; müşteri talep ve şikayetlerini; müşteri odaklı bakış açısı ile, adil ve tarafsız olarak, yasal zorunluluklar ve kanunlara aykırı olmayacak şekilde ele alır. Müşterilerimize, zamanında ve herhangi bir ücret alınmadan, kişisel bilgileri gizli tutularak, açık ve net bilgiler sunulur. DHL şeffaflığı esas alarak, tüm erişim kanallarını açık şekilde müşterileri ile iletişim kurar. Aynı memnuniyetsizliklerin tekrar yaşanmaması için özen gösterir.
  • En üst seviyede müşteri memnuniyeti ve bağlılığı sağlamak için tüm DHL çalışanlarının müşteri odaklı iş yapış şeklini benimsemelerini sağlar.
  • Müşterilerimizin ilk tercihi olmak hedefinden yola çıkarak, müşterilerimizi dikkatli dinleyerek, aldığımız şikayet ve geri bildirimleri müşteri memnuniyetine dönüştürmek için çalışır.
  • Müşteri geri bildirimleri sayesinde tespit ettiği gelişim alanlarının, sistematik bir metodoloji ile iyileştirilmesini ve geliştirilmesini sağlar.
  • Müşteri Memnuniyeti sağlamanın temel koşulunun, çalışanların yaklaşımları, bilinç ve bilgi düzeyleri ile yakından ilişkili olduğunu bilerek, tüm çalışanların bu sürece dahil olmasını sağlar.
 
 

Hizmet Noktasının adresini bulun


Girin veya :
 
 
Gönderi Takibi
Gönderi Takibi Daha fazla Takip Seçeneği