Skip to content
Skip to service links: contact, tools, help, the group
Skip to search
Skip to main navigation
Skip to sub navigation
Skip to Footer with links to masthead, print, email a friend and disclaimer
 

Şikayet? Övgü? Doğrudan Üst Yönetime iletin!

DHL Express olarak size mükemmel hizmet kalitesi sunmayı taahhüt ediyor ve bunu ilk deneyiminizden başlayarak her zaman sunmaya çalışıyoruz! Bazen, sunduğumuz hizmet bizden beklediğiniz yüksek standartları karşılamıyor olabilir. Bu durumda, Claus Lassen (DHL Express Türkiye Genel Müdürü) ve Nil Keskin Keleş (DHL Express Türkiye Müşteri İlişkileri Direktörü) şikayetlerinizi ilk elden duymaktan memnuniyet duyacaktır.
Elbetteki her gün binlerce müşteri gönderilerinin teslimatı için DHL’e güveniyor, eğer sizi de sunduğumuz hizmetlerle etkileyebildiysek Claus Lassen ve Nil Keskin Keleş bu deneyimlerinizi de duymaktan mutluluk duyacaktır.
Aldığınız hizmet hakkında nasıl hissettiğinizi – iyi ya da kötü- anlamak size daha iyi hizmet sunmamıza yardımcı olmak adına son derece önemlidir. Bu yüzden Claus Lassen veya Nil Keskin Keleş’e düşüncelerinizi bildirmenizi bekliyoruz. Eğer size telefon ile ulaşmamızı isterseniz, lütfen telefon numaranızı eklemeyi unutmayın!

Claus Lassen
DHL Express Türkiye Genel Müdürü


“DHL Express Türkiye’de amacımız, müşterilerimiz için her günü en iyi gün yapmaktır. Sözümüzü tutabildik mi?”

Eposta Claus Lassen

Nil Keskin Keleş
DHL Express Türkiye Müşteri İlişkileri Direktörü


“DHL Express Türkiye ile yaşadığınız deneyimleri duymaya her zaman hazırım.”

Eposta Nil Keskin Keleş
Claus Lassen ve Nil Keskin Keleş şikayetlerinizin hızlı bir şekilde ele alınmasını sağlayacak ve 1 iş günü içerisinde size geri dönüş yapılacaktır.
Eğer hemen yardıma ihtiyacınız varsa DHL Express Müşteri Hizmetleri ile bağlantıya geçin.
 
Gönderi Takip
Gönderi Takip

Her seferde 10 adede kadar gönderi takip edebilirsiniz. Numaraları birbirinden Virgül (,) veya enter tuşuna basarak ayırınız.


Daha Fazla Takip
Seçeneği