Skip to content
Skip to service links: contact, tools, help, the group
Skip to search
Skip to main navigation
Skip to sub navigation
Skip to Footer with links to masthead, print, email a friend and disclaimer
 

Saha Mühendislerine ihtiyaçları olan parçaların tedarik edilmesi

Yardımcı hizmetleri sevkiyat ve telekomünikasyon gibi alt yapı ağlarının muhafaza edilmesi ve kurulması beraberinde bir seri zorluk getirir.
Örneğin:
  • Nasıl geniş bir coğrafya genelinde tüm parça yelpazesi sunulur
  • Sık rastlanmayan durumlara nasıl hızlı, güvenli ve etkin bir şekilde yanıt verilir
  • Geniş bir coğrafya genelinde proaktif bakım planı nasıl etkin bir şekilde yönetilir
  • Çok sayıda saha mühendisinden oluşan bir grup genelinde ve hatta daha geniş müşteri gruplarında faaliyetler nasıl koordine edilir
  • Kompleks süreç ve farklı popülasyon boyunca değişiklikler nasıl yönetilir
  • Yukarıdakilere, minimum envanter ve maliyetlerle çözüm nasıl getirilir.
Yıllar içerisinde, DHL, uzak sahadaki mühendislere ve inşaat işçilerine gerekli malzemeleri istedikleri zaman ve istedikleri yerlerde tedarik etmek üzere bir seri hizmet geliştirmiştir.

DHL saha mühendisi hizmetleri:

  • Kişiye özel ve kullanıcı paylaşımlı depo alt yapısı
  • Uzak yerlerdeki stoklama alanları
  • Envanter planlamai tahminler ve yönetim
  • Satış sonrası hizmetler ve hizmet parçaları lojistiği
  • Sevkiyat yönetimi
  • Tedarik ve tedarikçi yönetimi
  • Müşteri hizmeti masaları
  • Çözüm tasarımı ve analizi
  • Değişiklik yönetimi ve sürekli geliştirme.
  • Acil durumda verilecek yanıtlar
  • İade işlemlerinin yönetimi.