Skip to content
Skip to service links: contact, tools, help, the group
Skip to search
Skip to main navigation
Skip to sub navigation
Skip to Footer with links to masthead, print, email a friend and disclaimer
 

Servis Parçası Lojistiği (SPL)

DHL’in servis ve değiştirme parçaları çözümü, satış sonrası karşılaştığınız zorlukları ele almak için tasarlanmıştır; karmaşık talep zincirleri, artan rekabet, yüksek hizmet ve düşük maliyet gerekleri ve daha fazlası. Sistemlerimiz, parça bulunurluğunu geliştirerek, envanteri en iyi şekilde kullanarak, teslimat ve döngü sürelerini kısaltarak ve siparişin doğruluğunu iyileştirerek potansiyel olarak önemli oranda maliyet azaltma fırsatı sunar.
Pahalı olan aynı ve bir sonraki gün teslimat ihtiyacını azaltmayı amaçlasak da, tedarik zinciri fonksiyonları ve geniş acil teslimat ağına sahip olduğumuz için acil durumlara anında verimli bir şekilde müdahale edebilir ve ilgili maliyetleri minimum indirebiliriz.

DHL Servis Parçaları Lojistiği (SPL) hizmetleri

  • Uluslararası navlun sevkiyatı
  • Domestik ve bölgesel mal kabul
  • Envanter planlama, tahminler, tedarik ve analiz
  • Mal teslimi
  • Dağıtım merkezi faaliyetleri.