Skip to content
Skip to service links: contact, tools, help, the group
Skip to search
Skip to main navigation
Skip to sub navigation
Skip to Footer with links to masthead, print, email a friend and disclaimer
 

Müşteri Yöneticisi

Proje yönetimi günden günde etkinliğin sağlanmasına ilişkin ise, Müşteri yönetimi de ortaklarımızı uzun vadeli bir bakış açısından inceleme yöntemimizdir. Müşteri yöneticileri organizasyonunuz içinde müşterilerinizin avukatları gibi hareket ederler. İş hedeflerinizi anlar ve iş biriminin başkanından ön hatta çalışan forklift operatörüne kadar herkesin bu hedefleri anlamasını sağlarlar ve siz ve müşterileriniz için neyin önemli olduğunu bilirler.
DHL bunu, açık bir iletişim hiyerarşisi tasarlayarak başarır ve böylelikle ihtiyaçlarınıza hızlı ve tutarlı bir şekilde cevap verilir. Akıllı ve kilit alanlarda görevlendirilen uzmanlarla açık iletişim hatları sunarız. Endüstriye ilişkin sahip olduğumuz bilgileri kullanarak en iyi uygulamalardan ve gelişen trendlerden yararlanırız.
Size yardımcı olacak kişilerin doğrudan sorularınızı cevaplamasını veya bu cevapları verebilecek kişilere nasıl ulaşabileceğinizi bilen kişilerle iletişim kurmanızı sağlarız. Her adımda güvenebileceğiniz, anahtar konularda her zaman hazır bulunan ve spesifik sorularınızı cevaplayabilen uzmanlar her zaman hizmetinizdedir.

Dört temel Müşteri yönetimi rolü vardır: