Skip to content
Skip to service links: contact, tools, help, the group
Skip to search
Skip to main navigation
Skip to sub navigation
Skip to Footer with links to masthead, print, email a friend and disclaimer
 

Performans Ölçümü

Tam olarak ne ifade ettiğini bilinmiyorsa kalite hedeflerini de tam olarak yerine getirilemez. Bu nedenle biz, performans ölçümünü sürecin tam merkezine yerleştirmek amacıyla sizin hizmet beklentilerinizi, hedeflerinizi ve mevzuat gerekliliklerini inceleyerek çalışmalarımıza başlarız.
DHL yönetim ekibi belirlediği performans kriterleri ile çeşitli araçlar kullanarak organizasyonunuzun her biriminin performansını ölçümler.
Yönetim inceleme sürecinin bir parçası olarak puan kartları ve gösterge tabloları incelenir, pozitif tartışmalar başlatılır, hatalara dikkat çekilir ve gelişim fırsatları belirlenir.

Bizler performans ölçümü sayesinde:

  • Operasyonel ekipleri günlük süreç kriterlerinin ölçümlerine dahil ederiz
  • Dikkat edilmesi gereken süreçlerin gözlemlenmesini sağlarız.
  • Müşterinin ihtiyaçlarına kulak veririz.