Skip to content
Skip to service links: contact, tools, help, the group
Skip to search
Skip to main navigation
Skip to sub navigation
Skip to Footer with links to masthead, print, email a friend and disclaimer
 

Yedek Parça Lojistiği

Kritik yedek parçaların, müşterilere anlaşıldığı gibi teslim edilmesi gerektiğinde, DHL’in Yedek Parça Lojistiği (SPL) çözümleri ihtiyaçlarınızı karşılar. Global olarak faaliyet gösteren SPL ekibimiz, müşterilerinize verdiğiniz vaatleri yerine getirmenize destek olmaktadır.
DHL, yedek parça ağını kendi tasarlar ve devamlılığını sağlar. Bu ağlar sadece müşterilerinize ihtiyaçları olan parçaların bir an önce sunulmasını sağlamakla kalmaz, aynı zamanda talepleri önceden tahmin edip bu taleplere hazırlıklı olmanız konusunda da destek olur. Stoklardaki mevcut parçaları ve teslim sürecindeki parçaları gerçek zamanlı olarak görüntüleyebilirsiniz. Size sunulan model, sevkiyat, depolama ve onarım döngüsü yönetimini entegre eden ve baştan başa hizmet sağlayan bir modeldir.

Hizmetlerimiz aşağıdakileri içermektedir:

  • Ekspres lojistik
  • Tersine lojistik
  • İade lojistiği
  • Değiş-tokuş lojistiği
  • Sevkiyat yönetimi.